Assalamualaikum, have a nice visit :)
Hai , tinggalkan jejak kat sini yeah ?
'

Sunday, August 03, 2014

Sampainya hati kau ! Faifai ....



Assalamualaikum , (mukadimah sat)

Biaq pi dia marah aku letak gamba dia kat dalam blog ni . Wahai Faifai , sampai hati hang tak bagitahu aku hang beli baju cantik noh ? Terperanjat cek ! (Bebel loghat)

Okey , aku kalut sangat . Actually Mia punyalah penat cari baju cegitu tapi tak jumpa2 . Last2 tengok2 tersarung dekat badan budak tu ?! Huhu , sedihnya !!!

Apapun , kau memang cantik Fai . Sorilah curik gamba kau and post gamba tu . Aku tau kau tak suka . Lepas kau baca , aku padam okey (3kali) . Hehe .

#Wanjeon yeppeo-yo . Jinjja ! Nae chingu tto yeppeo ! Ngee




Gomawo readers. Love it? Like it! Saranghaeyo!

No comments:

Post a Comment

Hai , dah baca kan ? APA salahnya komen :) Terima kasih , syukran jazilan , gomawo :*

World is Belong to Allah _Mia Ira Izzati_